2011 10 17

Måndag igen då.. sjukt tråkigt. Även fast jag varken jobbar eller går i skolan så är det ju bättre med helg. Jag har iallafall haft en bra helg. I fredagskväll var jag och empa hemma hos dettan för idol, såklart. Lördagen spenderade jag på stan med j-cat och fram mot kvällen mötte jag och erik upp freja och gustaf för en sväng till pappa grappa. Hela söndagen gick i älgens tecken, eller nått. Antar att det blir så när min pojkvän är galen i jakt och min pappa lika så. Haha!

Måndag var det ja, längtar redan till på lördag. Då ska jag faktiskt jobba och sedan fira tessan för hela slanten.



t.


Kommentarer
Postat av: Mathilda Hell

okej, vad soft! vilket jobb?

Jag ska inte gå på intervjun, tydligen inget bra företag. :P charlotte, caroline alkelinds kompis hade sökt och fått komma på intervju och snubben som intervjuat hade sms trackat henne lång tid efter plus att biggan fick det jobbet ifrån arbetsförmedlingen men ska ifrån efter att ha läst massa papper om det:P Så för mig blev det inget. Hoppas ditt är seriösare ;)

2011-10-18 @ 21:29:03
URL: http://mathildahell.se
Postat av: konkelbär

oh ja det blir fest för hela slanten, fan vad dyrt hahaah

2011-10-20 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0