I set fire to the rain

klockan är halv ett och jag är rätt så dead. Har aldrig tid att sova. Men det gör mig inte så mycket. För de här dagarna har jag spenderat med mina underbara tjejer, har bott en vecka hos jessica på landet, tränat, varit på introduktion på stadium lagret. Igår kväll firade vi elins 19årsdag. Jättebra o galen kväll med brudarna. Idag stod det dock jobb på schemat, skapligt slitna satte sig ja o dettan oss i bilen till kolmården. Efter en liten olycka så luktade alla mina jobbarkläder vin. SMART! Har luktat alkolist hela dagen helt enkelt ...

Nej nu ska jag sova. Imorn är det jobb igen! Och för övrigt en vecka kvar tills vi sitter i bilen upp till arlanda för att ta flyget till turkiet.

godnatt.  t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0