2011 10 04

Att det ska vara sånt styr med att bara ta en fika. HAHA. Efter mycket om och men blev det iallafall en.Jag, Tessan, Jessica och Frejs kämpade ett tag inne i stan, men det gick tillslut. haha! Satt ute gjorde vi också, trots att det faktiskt är oktober nu. Frös ihjäl dock, men nu har jag tinat upp mig i en varm dusch!

Dom här två dagarna har jag jobbat ute i Kolmården. Det är ju stängt för säsongen nu, men städning, inventering osv.. är ju kvar. Så det är vi tre stycken som sysslat med dom här två dagarna. Imorn jobbar jag min sista dag där. Lite sorgligt faktiskt! Har trivts jättebra där i sommar. Men, kanske blir det lite jobb på höstlovet. Och vem vet, jag kanske är tillbaks där nästa sommar igen.





t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0