22.15

jag vet att jag skrev att jag ville ha mysiga hösttröjor o halsdukar o hela köret. o visst, det är jättebra att det har blivit höst o kallt, för det betyder att det bara kommer närmare utlandet och värmen i tre månader. MEN just nu känns det ganska surt att min bil är helt totalförstörd, så jag tar mig ingen vart, min cykel håller på att rasa såfort man så mycket som snuddar vid en sten eller en liten kant, det bara tjuter i hela norrköping såfort detta händer, och det känns jävligt surt att jag la min sista tjuga för den här månaden på en chokladkaka för att muntra upp mig lite. det gjorde den iofs, men nu mår jag illa o vill ut o springa. men det kan jag ju såklart inte, klockan är tio och jakob ligger o snarkar brevid. o även om klockan hade varit tre på eftermiddagen så hade jag inte kunnat springa, för vet ni? jag röntgade mitt ben idag. o vet ni igen? jag ska operera min vad. f a n va roligt.

nä, nu ska jag se på zookeeper o somna, imorgon är det utbildning på fonus med tove som gäller då vi fått jobb där. sen förhoppningsvis lite träning o efter det jobb till åtta. DÄREFTER blir det pluggkväll hos elin. mat o mys o lite lite plugg. det ser jag fram emot ♥

 

jessica.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0