aldrig vaken efter 22.00

klockan är kvart i tio och jakob har redan sovit en halvtimme.. haha, han är hopplös. så fort man slutar prata med honom så tar det ca 30 sek innan han har somnat, ibland behöver man inte ens sluta prata med honom utan då somnar han mitt i en mening..

idag har det varit en väldigt tung dag på jobbet, inte ett skit att göra så man har bara stått o kollat rakt ut.. dock har jag, linda och rebecca på jobbet infört sockerstopp från och med igår, även kolhydratsstopp. det är fan dax att bli lite slimmad till beachen nu! vi har tagit bilder på oss, vägt, mätt och räknat ut BMI, det kommer vi göra fram till den 22 december varje månad, jag tror det kan peppa väldigt bra, att se utvecklingen hela tiden (om man får nån, haha)

men sen kan jag ju berätta en jääättterolig grej också! jag och erik bokade vår resa imorse, den 16-20 november åker vi till frankrike o hänger med våran bästa iran!!!! weeeeeeei :D

och om bara några dagar är det bara två ynka månader kvar tills vi åker till asien. stööööört..

pusssis j


Kommentarer
Postat av: mia

Mmmmmm, känns kul du;) Alla resor är ju toppen, men den där "grisen" som bara sover...........

2011-10-27 @ 07:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0