det är äntligen lördag!

igår fyllde jakobs mamma år, det blev paj, sallad, bröd, vin, champange osv. vi spelade lite spel och tillslut kom mia på den briljanta iden med charader.. haha som jag garvade. det var det fulaste på länge, alla skrev sjukt långa och svåra meningar så man blev frustredad av att bara läsa lappen som man skulle göra..

nu håller jag på att göra mig iordning, jag o tove ska jobba på stan. och ikväll är det ppppparty som aldrig förr. tove på jobbet flyttar ut och åker till asien, så sista festen i lägenheten kan väl inte bli annat än spårad?

nu måste jag skynda mig!

j.

maria o tove


Kommentarer
Postat av: mia

tack goding för alla fina presenter och en kväll med skrastt för en vecka framåt.....yises va kul det va, lååånga fina meningar;) love ya

2011-10-23 @ 09:29:56
Postat av: Mathilda Hell

sv: jaha, jag sökte också på bellbox men har inte hört något :P Hur mycket får du jobba på lindhals då?

2011-10-23 @ 21:37:34
URL: http://mathildahell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0