finspångs party

igår var det partttty hemma hos tove på jobbet. men innan det var det jobb med tove för fonus, det gick väldigt bra o vi lyckades hålla den lilla mini coopern hel genom lindens köpcentrum.. haha.

jag hämtade upp moa o linda för att sedan försvinna hem till mig och känna oss som fjorton igen. vi målade naglar i sängen, provade kläder, körde "sanning" lekar och lyssnade på musik. sen kom vår älskade gravid-anna som jag nu så gärna kallar henne och hennes underbara kula. då var det sax att fixa oss. moa sminkade oss jättefint o det var en sån där bra innan förfesten-kväll!

hos tove var det party med stort p. vi åkte sedan hem runt halv fyra, då mötte jag upp jakob o två kompisar. resten av kvällen var inte alls rolig. vilka idioter det finns, man behöver fan vara rädd så fort man sätter foten utanför dörren. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. usch..

nä, nu kommer lite fina bilder sen igår..






pusss j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0