håll för ögonen frank

this is a sad day..

dock kan jag berätta att hageby centrum förvånar mig fan aldrig mer. idag kom det in en man och slängde upp sina löständer på disken, och ville att vi skulle laga dom. jag trodde väldigt länge att vi var med i typ dolda kameran. mannen förstod varken svenska eller engelska så det var väldigt svårt att förklara för honom att vi på ur och penn, som är en klockbutik inte lagar löständer. jag och becca visste inte riktigt vad som hade hänt, helt chockade.. haha. ja som sagt. jag förvånas inte ens längre.

idag har varit en sån dag då jag får repetera ordet asien, asien, asien, asien i mitt huvud för att överhuvudtaget orka med dagen. igår blev det ös och lite mycket vin, men roligt hade vi. dettan o jag raggade gratisshots som bara tusan och jag vågar nästan påstå att vi lyckades! tidigt imorse var jag på jakt efter min cykel och mina nycklar. har ätit chips med becca på jobbet och enda sen jag kom hem vid fyra har jag i princip legat och stirrat i taket tills nu. jag har sett ett gossip girl avsnitt emellan, men annars är det det jag gjort idag.

nä, nu är det kanske dax att sluta stirra och sova för att förhoppningsvis vakna upp imorgon och vara glad igen!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0