im gonna miss you tove



det här har jag sysslat med idag. och ätit godis. och rostade mackor. jag älskar att vara ledig på måndagar. ingen söndagsångest så långt ögat kan nå, alla andra jobbar och vill man hinna med massor så hinner man det, vill man inte hinna med nått alls så som jag vill ha det just idag så går det lika bra det!

jag har kollat flyg nu på morgonen och pratat med erik, äntligen ska vi hälsa på elias i frankrike! får erik ledigt dom dagarna som vi vill så åker vi onsdag den 9 november o kommer hem igen söndag den 13 november, vilket betyder att det typ bara är två veckor kvar. ganska soft om jag får sägat själv..

imorgon o fram till fredag är det jobb, sen är jag ledig i helgen. hoppas jag och jakob kan hänga hela helgen med lite kompisar, det är ju inte jätteofta vi är lediga hela dagar samtidigt om jag säger så, haha.
men snart, snart är vi lediga tillsammans i tre månader. känns så stört..

och om två veckor, ja då åker min älskade arbetskamrat till asien. vi har jobbat så sjukt mycket tillsammans nu på sista tiden, och nu ska hon bara lämna mig, det kommer kännas mer ensamt än någonsin. orkar inte ens tänka påt, men som tur är ses vi under palmerna med en drink i handen i malaysia!

nä, för att göra nått vettigt med dagen så ska jag plocka iordning på mitt rum o laga mat, borde plugga lite matte till lektionen ikväll okså.. men det blir väl som vanligt med den saken! :D

pusss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0