öl o spelkväll med asien

ligger i sängen efter en mycket rolig kväll. ikväll samlades ALLA som ska med till asien, drack lite och spelade massa roliga spel. jakob somnade nyss, men precis innan det vinglade han ner i sängen o sa "jessica, jag tror jag är sådär lite full nu igen" haha..

igår var vi på kalas hos min minikusin som inte är så mini längre, hon fyllde nämligen fjortis. det serverades god mat o fjortisen inklusive min egen fjortis, alltså jakob satt som två nördar med sina mobiler hela kvällen..
jag o jakob drog in till stan för filmkväll med lite folk efter det.

idag har jag jobbat, har varit sjukt lite folk, vart är alla o varför handlar ni inget? ur o penn is the shit ju..

på onsdag ska vi till ullared och jag vill åka dit nu. mitt shoppingbegär börjar bli lite svårt att hantera nämligen.

nä, sovsdax. imorrn ska jag o farfar på roadtrip!

puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0