torsdag 27/10

Har förtillfället fullt upp och ingen fungerande dator.
Förutom datorn då så är livet rätt bra just nu.
Har jobbat mina första två dagar på Lindahls.
Igår ville jag bara gå hem och inte gå tillbaks, trodde det skulle vara omöjligt att lära sig allt.
Men redan idag visade det sig att det faktiskt gick att lära sig lite kaknamn osv.. 
Känns som jag kommer att trivas rätt bra där.

Satt och kollade igenom alanyabilder förrut. Skulle inte tacka nej till en resa nu, ett varmt ställe med världens bästa. Men nej, jobba o spara pengar var det ja ... kul att jag är bra på sånt, elller?
tove.


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sjukt härlig bild :)

2011-10-30 @ 20:15:07
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0