who you are

med risk för att låta som 55 år:

rensning av garderob och slängt 3 säckar kläder - check!
tränat brorsan - check!
lagat matlådor till hela den här veckan - check!
ringt och fixat röntgentid till mitt ben - check!
ringt o fixat tid till ungdomshälsan - check!
bytt lakan i sängen -check!

känns ganska bra att ha fixat lite idag, då kan jag hinna jobba, träna o hänga med mina chompisar lite den här veckan!

jag har också bytt ett jobbpass så jag kan vara ledig den 19 de, för då åker jag mamma nellie carina och maria till ullared! wei :D
jag har ju inte en krona iofs, men kanske får handla lite på krita för mamma om jag är en snäll dotter tills dess! man kan ju i alla fall hoppas.

vi ska ringa på en bil ikväll också, för det här funkar ju inte riktigt utan en bil liksom..

nä, nu måste jag fortsätta att vara 55 år oh senare drar jag på mattelektion, o sen hem till världens bästa.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0